29 Ağustos 2014 Cuma

Stil İkonu: Miroslava Duma

Stilini beğendiğim ünlü isimleri,giyimlerini ve yaşamlarını sizlerle paylaşmam konusunda gelen istekler üzerine yeni bir yazı dizisinin daha açılışını yapıyorum hayırlara vesile olsun efenim :D

Stil İkonu bölümümüzün ilk misafiri Miroslava Duma adındaki Rus güzeli.Kendisi Rus senatör Vasilay Duma'nın kızı olmakla yetinmemiş bir de üstüne Harper's Bazaar Rusya'nın editörlüğünü yapmış.Benim özellikle sokak stilini çok beğendiğim bu güzelin özel hayatıyla ilgililenecek olursak ;
Kendisi eskiden Harper's Bazaar Rusya da editörlük yapmış ayrıca OK Magazinee,Tatler ve Glamour dergilerinde de yazıları yayılanmış.

Şuanda herhangi bir dergiye bağlı olmadan serbest yazarlık yapıyor,çocuk da yaparım kariyerde profiliyle moda haftalarında ve street fashion bölümlerinde boy gösteriyor.Bende tostçu lale büfeden kaşarlı söyleyip onu yiyorum.

Ocak 2010 doğumlu bir erkek bebesi var.

1984 doğumlu ve asıl adı Miroslava Mikheeva Duma.

                                                              Gelelim stilineee


Kadını kıskanmak istiyorum ama o kadar şirin ki içimden gelmiyo.Çok karışık duygular yaşattın bana miro..
Hayır insan hem sokak stiliyle hem de moda haftalarında,defilelerde bu kadar şıklıkta everest olur mu ?


Yani ne giyiyorsa kısa boyuna rağmen kendine o kadar yakıştırmış ki ben insanın
 fiziğini bilip ona göre giyinmesinin ne kadar muhteşem sonuçlar doğurduğuna örnek olarak bu güzel ablamızı göstermek isterim açıkçası..

Stilinin karıştırdığı birçok parçaya rağmen net ve sade oluşu beni çok kıskandırdı yalan söyleyemeyecegim bu konuda.Yüzü ve saç stilinin değişmeyen tarzı ve çizgisi her giydiğiyle gidiyorsa o kadın olmuştur diye bir laf vardır duydunuz mu ? Bende duymadım çünkü öyle bi laf yoktu..Ama söylüyorum yani olmalıymış


Miroslava ablamızın favori tasarımcıları haliyle de markaları Miu Miu,YSL,Lanvin,Alexander Wang ve Prada imiş.Zaten taşıdığı kıyafetlerden de anladıgımız üzere..

Asillik ve zarafet abidesi olarak gördüğüm sayılı insanlardan biri olan Miroslava Duma'yı farkında olmadan o kadar övmüşüm ki kadın önümüzdeki New York Fashion Week e benimle gitmek ister falan diye biraz kötü davranıyım -.s .s .s- dicektim ki kötü bi yanı yokmuş neyse..

Eveeeet bir Stil İkonu yazımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız.Emeği geçen anne ve babasına saygılarımızı iletiyoruz :D
Hepinize iyi hafta sonlarıııı öptüm

                                                                                                             1Brunette


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder