20 Mayıs 2013 Pazartesi

Cannes Film Festivali 2013


Biraz gecikmeli olsa da çok konuşulan 66.Cannes Film Festivalinde kim ne giymiş ,ne takmış,kimle gelmiş  yazımı yazabildim.
Carrey Mulligan'ın saf güzelliği ve şıklığıyla başlıyoruz.Dior Couture elbisesi , Tiffany&Co takıları ve kırmızı rujuyla gayet güzel olmuştu.Yanında Leonardo Di Caprio da olunca daha bir güzelleşmiş.V yaka dekolte elbisesi sade olduğu kadar şık da.








Bacım sen hangi dünyadansın ? Hayır uzaylıysan söyle bizde Cara'yı yarattın da biz niye böyleyiz Allahım diye depresif ergenlere bağlamayalım.
Burbery elbisen ve Chopard takılarınla "İnstagramdaki saçma fotoğraflarımda da kırmızı halıdaki hallerimde de hepinizden güzelim çatlayın da patlayın" der gibisin Cara.Sen gecenin en güzel kadını olarak oraya gelmişsin ,güzel güzel pozlar vermişsin biz ne desek ne konuşsak boş diyor ve gecenin yorumuna iki güzel kadınla başlamışken paçozluğun dibine vuran Julianne Moore ile devam ediyoruz.
 Julianne Moore de kırmızı halıda Dior Couture tercih edenlerden.Yaşlı olmana rağmen güzel kadınsın ,makyajın güzel,saçın güzel de o elbise o ayakkabı ne bunun bir açıklamasını istiyoruz Bayan Moore ! "Evde perdelik kumaş arttı onu da kendime kıyafet yaptım israf olmasın diye eheheh" de onu bile anlarım ama olmamış yani sevmedim hiç elbiseni.Elbiseyi geçiyorum ayakkabıdan fırlayan iki parmak beni benden alan kör nokta oldu.Neyse elbiseden yukarıya bakınca iyisin onla yetiniyoruz.


 Lana Del Rey de geceye perdelik kumaş giyip gelenlerden.60'ların saçını yaptırdım bari kıyafette öyle bir şey olsun falan dedi herhalde.Kendisini,şarkılarını ve coolluğunu sevdiğim için bu seferlik pek sesimi çıkarmıyorum.Ama olmamış yani.


Nicole Kidman  da Dior Couture tercih edenlerden.Dior da köşeyi döndü bunlar sayesinde farketmedim sanma Dior ;)))
Elbisesi,ruju,ayakkabısı saçları,şirinliğiyle pek bir tatlı olmuş.Retro havası yaratmış ve hoş olmuş da.



İsla Fisher ,Oscar De La Renta elbisesi ve Bvlgari takılarıyla kırmızı halıda kırmızı tercih etmiş.Yani üstüne yakıştırmış ama elbisenin etek kısmındaki fırfırları ne biliyim sanki ödül töreni için uygun değilmiş bu elbise gibi geldi.Belkide her şeye bir kulp takmamdandır bilemeyeceğim :))

Yine gecenin en şık kadınlarından biri Cindy Crawford ,Roberto Cavalli beyaz elbisesiyle karşımızda.Pek bir yorum yapmak istemiyorum aslında.Gayet güzel olmuş bir kusur bulamadım yani.Arkadaki elbisesi mavi geceliğe benzeyen kadına selam olsun !



Hülya Avşar Altın Portakal'dan gazı alıp dur bi Cannes'e de gideyim dedi herhalde diyeceğim de aradan baya bir zaman geçti.Şaka bir yana kadın gerçekten çok güzel.Melih Yazgan imzalı elbisesi iyi hoş da bence o sırt dekoltesi olmamış yani kumaş yetmemiş de arkayı dekolte yapmış gibi.Boyu daha uzun biri giyse daha hoş ve yukarıda durabilirdi diye düşünüyorum.Hülya Avşar'ın mesleğini henüz çözemediğim için ne ile hitap edeceğimi bilemedim şuan ama bir Türk'ün böyle festivallerde ve kırmızı halılarda boy göstermesi gurur verici.Chopard takılarını da beğendiğimi belirtip yazımı noktalıyorum.

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder