14 Mayıs 2013 Salı

Carrie Diaries-Carrie Bradshaw

Sex and City'nin Carrie'sinin gençlik hallerinin anlatıldığı ve benim de severek izlediğim 80 lerin New Yorkunu bizlere gösteren diziyle ilgili yazı yazmayan kalmadı herhalde.Bizim konumuz Carrienin stili orası ayrı tabi.
Dizinin ilk bölümünde üzerine beyaz oje akan çantayı ojeyle bu hale getirdiği için bu cici kızı kutlamak istiyorum yarışmacı arkadaşlara başarılar.
Çantası iyi hoş güzel de kıyafetleri nasıl diyeceksiniz siz şimdi ?
 Kıyafetlerine gelecek olursak bazı bölümlerde dünya harikası bazı bölümlerde benim gözüm bakmaktan yoruldu sen böyle renkli renkli giyinmekten yorulmadın demekten bıktırtan bir stile sahip.Tabi canlandırdıkları zamanı düşünecek olursak o zamana göre gayet trendleri takip eden bir kız görünümü kazanmış durumda.Bir de ilk bölümde kıyafetlerin dolup taştığı dolapa bakıp kıyafetim yok demişti orada boğazlayıp öldüresim gelmişti itiraf edeyim yani.
Hukuk bürosunda stajyerlik yaptığı zamanlardaki kıyafetleri bazen bu resimdeki gibi çok hoş olabiliyorken bazen 16 yaşında bir kız için fazla yaşlı kalabiliyor.
Kızın Sebestian gibi sevgilisi,güzel güzel kıyafetleri,çok iyi arkadaşları var hala bir triplerde ama ben niyeyse gıcık olamıyorum bu kıza.Saçlarının şirinliğinden midir kendi şirinliğinden mi bilemedim valla.
 Bu bölümde seni severek izledik valla Carrie abla.Öncelikle elbisesine aşık olduğumu belirtmek isterim.Bir de ayakkabılarını çok seviyorum bu kızın.Renk renk ve en sevdiğim tarzda ayakkabılardan giydiği topuklular.Yeni nesil platformlar ne kadar rahat olsa da bir türlü sevemedim onları üvey evlat gibi bunlar varken yani.
 Kızımız pek şirin pek tatlı dediğimiz gibi burda 16 yaşına uygun giyindiği tek bölümdür herhalde.Oda ev hapsindeydi yani ondan yanlış olmasın.Burda da ayakkabılarını çok beğendim çok şirinler.Kardeşi metalci Dorrit de burada arkadan çıkmış azıcık.15 yaşında olup yüzünde 198754438 ton siyah ağırlıklı makyaj bulunan bu arkadaşın son zamanlarda normale dönmesine de çok sevindim şahsen.
 Bu kızın hiç mi sümsük,hiç mi amele tipleri yok ? derken fotoğrafı görüp bu bölüme lanet ettim.Hayır "biz doğal ev halini de gösteriyoruz Bihter Ziyagil gibi evde abiyeyle gezmiyoruz bakın" demek miydi amacınız bilemem ama amele sümüğü gibisin 1 saniyede soğudum senden şuan Carrie her şey bitti yüzüğünü de al git yani.
Bu fotoğrafta tapılası yakışıklılığı ve yüz hatları olan bir insan varken Carrieye hiç de bakamayacağım valla.Zaten yine bir malımsı giyinmiş,Allah özene bezene yaratmış bu Sebestian'ı.Ama bu ikisi de çok yakışıyor birbirine.O mal Vanessadansa sevgilisi gerçek hayatta da bu olsa hiç kıskanmam yani ben seviyorum bu kızı nedense.
Bu fotoğrafta kustuğum nefreti geri alıyorum hemen.Sen sadece o hırkayı giyip çıksan bile yeter carriecim yani.Ayakkabılar olmamış ama sesimi çıkarmıyorum.Çantanıda yeni kıyafet alınca 19382947924  fotoğraf çekinip hepsini bir yıl boyunca profil resmi yapan birde başka kıyafetlerini giymeyen çocuklar gibi hiç çıkarmıyorsun.Anladık sen yaptın da yeter yani ameliyatla alacağız artık yeter.
Burda da merabalar ben çok şirinim bana her türlü saç,yüz ifadesi yakışıyor -bir Cara olmasamda-ama ben malım gidip nenemin kıyafetlerini çaldım yakışmış mı kanka der gibisin Carrie.Ben seni seviyordum ama bazen çok saçmalıyorsun hiç olmuyor böyle yani.Ayakkabıların çok güzel olmasa her türlü hakareti hak ediyorsun ama kahretsin yine çok tatlısın.

Böylelikle nam-ı diğer Carrie Bradshaw'ın stilini incelemiş olduk.
Dizinin diğer kızlarının da inceleyip yazacağım.İyi haftalar:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder